понедељак, 3. јануар 2022.

Pečene jabuke


Dobila sam mnogo sitnih jabuka i odmah mi je sinulo kako ću jedan deo upotrebiti. Klasične tufahije volim, ali mi je nekako žao što bi za taj recept jabuke trebalo da se prethodno ogule i skuvaju, tako da sam sada napravila pojednostavljenu, posnu varijantu. 


Inače, već sam ranije pisala da sam ponosna vlasnica dva noža brenda SAMURA damaskus koje na našem tržištu prodaje firma Serotonin. Od nedavno moju kuhinju krasi i ova divna keramička posuda čuvenog brenda STAUB - čiju tučanu šerpu La Cocotte imam od prošle godine i mnogo uživam u njenom korišćenju šta god pripremala!


Kada su u pitanju kuhinjski predmeti, imam utisak da većina ljudi "boluje" za šoljama i skuplja ih. Kod mene je situacija drugačija. Kada odem u prodavnicu, retko kada da uopšte pogledam šolje ali kada dođem do police sa tanjirima i keramičkim pekačima, ne mogu da se odvojim! I iako znam da mi je kuhinja pretrpana i da nemam više gde sve to da držim, uvek se vratim sa još jednom stvarčicom, koja mi je ipak neophodna :)


Uglavnom, sada su se u pekač smestile pečene jabuke a ovih dana mu se smeši i jedan fini krambl :) 




Pečene jabuke 

Sastojci:

6 manjih jabuka 
1 puna kašika meda
2 pune kašike mlevenih oraha
2 pune kašike suvog grožđa 
2 pune kašike džema (od pomorandže)
2 kašike ruma
pola kašičice cimeta
2 kašike usitnjenih pečenih lešnika
kašika šećera u prahu 

Priprema:

• Jabuke oprati i osušiti. Svakoj odseći "kapicu" i sačuvati je. Jabuke izdubiti pomoću nožića i kašičice. Složiti ih u pekač obložen pek papirom.




• U činijici pomešati med, orahe, suvo grožđe (koje je prethodno potopljeno u toplu vodu, da omekša, pa oceđeno), džem, rum i cimet. Izdubljene jabuke napuniti tom smesom.


• Svaku jabuku posuti usitnjenim lešnicima pa zatvoriti kapicom. Potom ih čačkalicom dobro izbockati kako kora ne bi tokom pečenja naglo pukla (i isprljala vam rernu :).


• Peći u prethodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni, oko 25-30 minuta. 
• Posuti šećerom u prahu i servirati.



Ukoliko želite da kupite nešto od proizvoda koji se prodaju u SEROTONIN radnji, upotrebom koda jekajekago dobijate 7% popusta na kupovinu i to važi i za proizvode koji su na sniženju (izuzev električnih uređaja). Na sajtu možete videti kompletan asortiman šerpi, noževa, kuhinjskih pomagala i posuda kao i odličan vinski program. Takođe, možete kupiti vaučer i pokloniti ga prijateljima ukoliko želite da umesto vas sami izaberu ono što im je potrebno.

 https://www.serotonin.rs/



Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...