уторак, 6. април 2021.

Chia puding od kokosovog mleka


Pre par godina redovno sam pravila chia puding ali sa kravljim mlekom. To je vrlo zahvalan desert, odnosno užina. Napravi se ranije kako bi semenke nabubrile i mleko pretvorile u pudingastu smesu. Nema mnogo kalorija, laganog je ukusa a naravno da ima i zdravstvenih koristi jer su chia semenke veoma zdrave.


Ovo je jedan od recepta koji sam isprobala u okviru IG igrice Zajednički obrok a autor je Ivana sa bloga Mlada kuvarica. Od avgusta, kada sam ga prvi put napravila pa sve do sada, sestra i ja smo puding pravile mnogo puta, toliko nam se svideo!


Kokosovo mleko se inače može kupiti u većini supermarketa. Jedna konzerva od 400 ml košta oko 200 do 250 dinara i od ove mere u receptu se dobiju tri veće čaše od oko 250 ml.  Zaista, nema ništa lakše i jednostavnije kada vam je potreban niskokaloričan i osvežavajuć desert.



Chia puding od kokosovog mleka 

Sastojci:

• Za puding:

250 ml kokosovog mleka (obično se ta količina i pakuje u konzerve)
4 ravne kašike chia semenki
1 puna kašika meda
 
• Za voćni pire:

250 g smrznutog bobičastog voća
1 puna kašika gustina
1 kašika smeđeg šećera

Priprema:

• Promešati sve sastojke za puding i rasporediti ih u odgovarajuće čaše. Odmah ostaviti u frižider na najmanje tri sata da se smesa polako steže. U ovom trenutku, smesa je tečna i ukoliko biste sada naneli voćni pire, on bi odmah propao kroz puding. 
• Bobičasto voće odlediti i ocediti od soka koji će otpustiti prilikom odmrzavanja. U tom soku razmutiti gustin a voće sa šećerom staviti u šerpicu i na vatru srednje jačine da provri. Kuvati par minuta uz mešanje dok ne počne da se raspada pa umešati razmućeni gustin i kuvati još minut dok ne počne da se zgušnjava. 
• Voćni pire ostaviti par minuta da se prohladi pa ga rasporediti po chia pudingu koji je već očvrsnuo. Ponovo vratiti u frižider da se hladi i tek nakon par sati servirati. 


• Možete ga ukrasiti umućenom slatkom pavlakom i borovnicama, malinama ili blanširanim bademom u listićima.






2 коментара:

  1. O Jeko moja draga, rado bih ti se ja ovdje zagnjurila. I ovdje, a i u one pletenice dolje nize, zna mala Frajlica sto je dobro. Grli te Nuua. ❤️

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sanja, draga moja, samo javi kada ćeš doleteti i čekaće te i puding i pletenice ;) Ljubimo te i grlimo Frajla i ja 🥰💖

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...