понедељак, 10. децембар 2018.

Posna pita sa sojinim ljuspicama i grilovanim tikvicama


Ova pita će vam se dopasti i ako ne postite a niste ni na vegetarijanskoj ishrani. Odličnog je ukusa i verujte, ko ne zna sastojke, pomisliće da je sa mesom. Inače, soju u ishrani skoro da uopšte ne koristim, ali sam nedavno kupila sojine ljuspice želeći da pravim nešto drugo, od čega sam odustala i onda sam sasvim slučajno videla ovaj recept kod Kate na blogu Katin špajz. Naravno, prvo su me privukle Katine divne slike ove pite , potom i tekst a onda i to što se pored sojinih ljupica koriste i grilovane tikvice. Njih nisam koristila na taj način prethodno pripremljene (uglavnom sam ih rendala za pite) i to mi je zvučalo jako interesantno. Kata je koristila praziluk, koji ja trenutno nisam imala pa sam upotrebila veliku glavicu crnog luka. 
Pita je stvarno divna, što bi se reklo, veoma je "zasitna" i ide fino uz salatu ili neki mladi sir. Lepa je i kada se ohladi, pa je možete poneti sa sobom na posao, za užinu. 





Pita sa sojinim ljuspicama i grilovanim tikvicama

Sastojci:

500 g heljdinih kora za pite (u mom pakovanju je bilo 10 komada)
130 g sojinih ljuspica
3 tikvice (800 g)
1 veća glavica crnog luka
so, biljni začin, čili 
1 dl maslinovog ulja 
1 dl kisele vode
Za posipanje:
kim ili semenke koje volite


Priprema:

• Sojine ljuspice preliti vrelom vodom i ostaviti da nabubre.
Tikvice oprati, oguliti i iseći na kolutove pa izgrilovati na vrućem tiganju.
Na zagrejanom ulju propržiti luk i dodati so, biber i čili po ukusu. U to staviti oceđenu soju i promešati da se poveže.

• Slagati po dve kore. Prvu koru poprskati mešavinom ulja i kisele vode, preko prve staviti drugu koru i na nju rasporediti nadev od soje i luka pa preko njega staviti tračice grilovanih tikvica i uviti u rolat. Tako uraditi i sa ostatkom kora i sve rolate ređati u podmazan pleh ili ga obložiti pek papirom. 



• Nažalost, nemam sliku nepečene, složene pite jer su me namučile heljdine kore. Naime, privučena akcijskom cenom i lepim vakuum pakovanjem, u Maksiju sam kupila kore proizvođača Gružanka  od kojih su samo dve, tri kore bile čitave a sve ostale iskidane, pa sam jedva uspela da sklopim pitu i tako složena nije bila u reprezentativnom izdanju za slikanje :) Tim korama ću možda dati još jednu šansu i nadam se da to što su bile pokidane nije bilo razlog što su na sniženju. 

• Rolate pre pečenja malo zaseći, premazati mešavinom ulja i vode i posuti semenkama koje volite. Meni se u ovoj kombinaciji mnogo dopao kim. Peći u predhodno zagrejanoj rerni na 180 stepeni dok ne porumeni. 







Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...