петак, 12. јануар 2018.

Banana brownies

Popularni brownies koji se pripremaju bez miksera, ali u nešto zdravijoj varijanti, jer su bez masnoće (ne sadrže ni maslac, ni ulje, ni žumanca). Banane im daju divan ukus i sočnost čak i sutradan a sama priprema je veoma kratka i jednostavna - deset minuta da se smesa izmeša i dvadeset minuta da se ispeku! :) Malo da odmorimo od klasičnih prazničnih kolača ;)






Banana brownies


Sastojci: 

Suvi sastojci: 
100 gr spelt (ili nekog drugog) integralnog brašna 
100 gr ovsenih pahuljica (delimično samlevenih) 
1 kašičica praška za pecivo 
40 gr kakaa 
100 gr smeđeg šećera 

Vlažni sastojci: 
5 belanaca 
4 zrele banane (oko 350 gr kada se očiste) 
1 dl mleka 
kašičica cimeta ili kardamoma



Priprema: 

1. U jednoj činiji pomešati sve suve sastojke (brašno, pahuljice, kakao, prašak za pecivo i šećer).   U drugoj činiji žicom umutiti belanca, da se povežu, dodati im izgnječene banane, mleko i začin.   Vlažne sastojke usuti u suve, dobro promešati i izliti u manji pleh (20x28) obložen pek-papirom.  





2.  Peći u rerni zagrejanoj na 180 stepeni, oko 15-ak minuta. Najbolje je vreme pečenja prilagoditi svojoj rerni - nikako ne prepeći kolač! Ja sam ga izvadila iako mi se učinilo da nije sasvim pečen, jer je bio prilično mek, ali je zato kada se ohladio ostao jako sočan. Servirati ih dobro ohlađene - meni su tako mnogo lepši :))





Recept je sa ovog bloga, uz moje minimalne izmene u pogledu šećera, meni je i ovako dovoljno sladak jer su banane bile slatke.  Stvarno sam prijatno iznenađena ukusom, kao i svi koji su ga probali, posebno  ljubitelji čokoladnih kolača, s obzirom da nema ni malo čokolade u sebi ;)






Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...