недеља, 19. новембар 2017.

Tikvice punjene sirom i susamom




Tikvice najviše volim da spremam kada je njihova sezona, jer ih gajim u bašti, nisu zahtevne za negu, naravno, ne prskam ih,  a uvek dobro rode i ima ih mnogo! Sreća da su prodavnice dobro snabdevene i da je ovo povrće dostupno i zimi. Ovo jelo je zaista jednostavno i brzo se priprema i mislim da se može prilagoditi i raznoraznim dijetama, odgovara i hrono režimu ishrane, ishrani lchf,  a znam da ih vole i vegetarijanci.




Sastojci:

3 manje tikvice 
200 gr sira (krem sir, sremski..)
2 kašike pečenog susama
3 čena belog luka
šaka seckanog peršunovog lista
so, biber 



Priprema: 

Tikvice dobro oprati (ne moraju se ljuštiti), prepoloviti po dužini i blago izdubiti. Susam blago prepeći na suvom teflonskom tiganju. 
Zatim u činiji pomešati sir, susam, beli luk, peršun i začine, pa malom kašičicom puniti tikvice ovim nadevom. 


Pleh obložiti pek-papirom, poprskati maslinovim uljem i poslagati tikvice. Peći u rerni dok tikvice ne porumene i omekšaju (oko 20 minuta na 180 stepeni). 
Ukoliko su tikvice deblje i starije, bolje je prvo ih 10 minuta zapeći bez nadeva, pa ih zatim napuniti i dovršiti pečenje. 





4 коментара:

  1. E uvek se pitam kakav nadev da stavim u tikvice... ovaj zvuci baš yummy... 🍴😊😍

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Jaco, baš sam pomislila i na tebe, kad sam stavila oznaku "vege" ;)Pogledaj i ovaj recept od moje drage Gage, sigurno će ti se svideti ;)
      http://gagasrce.blogspot.rs/2016/04/tikvice-punjene-koprivom.html

      Избриши
  2. Dakle, mogu da se kladim da sam ovo jelo spremala više puta nego ti, naravno po ovom tvom receptu! I nisam punila samo tikvice, nego i patlidžan, paprike, a nadevom sam i premazivala pizzu.. Em je fino i ukusno, em se brzo spremi - samo sačekam da se ispeče, a za to vreme spremim salatu i postavim sto 😊 Hvala ti za odličan recept! 💖

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Gago, jesi, jesi! :) Sećam se ja tvojih lepih slika, punjenih patlidžana i paprika :) Hvala tebi, drago mi je da ti se toliko dopada i da si našla i nove kombinacije koje ti pašu! 💖

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...