петак, 31. јануар 2020.

Ferero krem u čaši


Danas je poslednji januarski dan a ja imam utisak kao da je ovaj mesec trajao pet dana. Bukvalno mi je proleteo. I uvek je tako jer je pun dešavanja: raspust, Božić, nekoliko slava kod prijatelja i rodbine, pa onda i naša. I radujem se februaru jer ustvari tek tada, kada prođu praznici i nastupi uobičajena životna kolotečina i vratimo se u rutinu, mogu da razmišljam i o nekim novogodišnjim odlukama. Nisu to neke velike stvari, ali su bitne: počinjem da više vodim računa o tome šta jedem i akcenat je na zdravijoj hrani, ranije idem na spavanje i više vremena provodim napolju. 



E sad: pišem o zdravoj hrani a objavljujem desert koji se baš i ne može svrstati u tu grupu! No, ipak ima i prednosti, budući da se ne peče i napravi se za pet minuta, pa mi ostaje vremena za one druge dve stavke :) 



Recept sam nedavno objavila na Instagramu, kada sam dobila obaveštenje da me prati 50.000 ljudi. To je stvarno neverovatna stvar! Sećam se kada sam pre dve godine otvorila IG nalog, a to je bilo u istom trenutku kada sam počela da pišem blog. Tada, niti sam razmišljala o brojkama, niti su mi bile bitne, kao ni sada, ali osećam veliku zahvalnost prema svima koji posećuju blog, isprobavaju recepte, komentarišu i prate moj rad. Svesna sam da je dobroj posećenosti bloga u velikoj meri doprineo upravo Instagram, kao moćan medij za reklamu, pa većina čitalaca dolazi upravo odande. 
Kako se okrugla cifra pojavila pre dve nedelje a ja sam bila usred spremanja slave, odlučila sam da recept kojim ću obeležiti taj lepi događaj bude nešto što jednostavnije, jer nisam imala mnogo vremena. A šta je jednostavnije od deserta u čaši! Plus, u pitanju je mala mera, od koje ispadnu tri čaše što mi je bilo idealno posebno u trenutku kada je kuća bila puna slavskih kolača. 





Ferero krem u čaši

Sastojci:

250 ml slatke pavlake
250 g krem sira
100 g čokoladnog krema 
100 g lešnik napolitanki
50 g iseckanih pečenih lešnika

Priprema:

1. Napolitanke iseckati na kockice a pečene lešnike staviti u kesu za zamrzavanje pa izdrobiti kuhinjskim čekićem.


2. Slatku pavlaku kratko umutiti, pa joj dodati krem sir i čokoladni krem i još par sekundi miksirati da se poveže.
3. Pripremiti tri čaše od 300 ml (ili 5 manjih). U čaše naizmenično sipati umućeni krem, napolitanke, krem pa lešnike dok se ne potroše svi sastojci.
4. Ukrasiti otopljenom čokoladom, posuti ostatkom izdrobljenih lešnika i ostaviti da se dobro rashladi pre serviranja.


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...