четвртак, 9. мај 2019.

Ovsena kaša sa jajima



Da li je i vama zabavna ova poplava recepata i proizvoda sa oznakom "proteinski"? I meni je! :)) Svakodnevno se mogu videti nove proteinske torte, proteinske krofne, proteinske kifle...:) I tako, pod pritiskom te nove mode, priznajem da sam pomislila da upravo tako nazovem ovu kašu, jer se kuva sa jajima što mi je do nedavno, moram priznati, bila zaista nezamisliva stvar. 
Naime, običnu ovsenu kašu mnogo volim, bilo da je kuvam u vodi ili mleku. Dopada mi se taj ukus, posebno kada se obogati voćem, semenkama i cimetom, a volim i to što se brzo priprema. Doručak mi je veoma važan obrok i nikada ga ne preskačem. Međutim, kada je ovsena kaša u pitanju, razumem tvrdnje mnogih da od nje brzo ogladne, pa me je zato veoma zaintrigirao dodatak jaja u kašu a sve to u cilju da se obrok pojača proteinima i samim tim duže zadrži osećaj sitosti. Ovo je odlična stvar i za one situacije kada ne koristite whey protein kao dodatni izvor proteina.
Ono što je super je da se ukus jaja uopšte ne oseti kada se kaša skuva. Bitna stvar prilikom kuvanja je da se stalno meša kako ne bi zagorela, ali to zaista ne traje dugo, tek par minuta dok se ne zgusne.





Ovsena kaša sa jajima
Sastojci:

150 ml mleka
150 ml vode
2 kašike ovsenih pahuljica
2 kašike ovsenih mekinja
1 kašika kokosovog proteina (ili lanenih ili chia semenki)
2 jajeta
ekstrakt vanile
kruška, miks crvenog bobičastog voća, banana
nekoliko badema
Priprema:

Sve navedene sastojke sipati u šerpicu, dobro promešati da se lepo sjedine pa staviti na tihu vatru da se kuvaju. 
Potrebno je da se kaša kuva do pet minuta da biste bili sigurni da su jaja termički obrađena i to uz neprekidno mešanje kako ne bi zagorela. Videćete kako će kuvanjem lepo početi da se zgušnjava.


Skuvanu kašu sipati u činijicu, preko nje rasporediti voće po želji i bademe i posuti cimetom. Servirati toplo. 
Izvor recepta - Lidija, Moje slatko carstvo 


Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...