понедељак, 19. фебруар 2018.

Puding od prosa


Ponovo jedan fini recept u kome je proso u glavnoj ulozi. Ovaj put, puding od prosa, sa dodatkom čokolade i soka od pomorandže. Ukoliko postite ili ste vegetarijanac, možete koristiti neko biljno mleko i dobiti veoma ukusnu, zdravu poslasticu.





Puding od prosa 

Sastojci:
(originalni recept)

1/2 l mleka (biljnog ili kravljeg)
1/2 l vode
6 kašika smeđeg šećera
150 gr prosa
2 pune kašike kakaa
50 g čokolade za kuvanje
1 pomorandža (sok i korica)


Priprema: 


U šerpu sipati mleko, vodu i šećer pa staviti na srednje jaku vatru da provri.
Odvaditi malo i u tome razmutiti kakao.
Proso dobro oprati u situ i dodati u šerpu, zajedno sa razmućenim kakaom, smanjiti vatru i kuvati uz povremeno mešanje. Gotovo je za 20-25 minuta. 
U skuvano, dodati čokoladu i mešati dok se ne istopi a zatim i sok i koricu od pomorandže. 
Vruć puding sipati u čaše ili činijice i servirati toplo ili pak sačekati da se ohladi, ukrasiti i poslužiti.



* Ukoliko želite, skuvani proso možete ismiksirati štapnim mikserom da se pretvori u kašu, ja to ne radim jer je fino i ovako, budući da je proso skoro raskuvan. 






12 коментара:

  1. E ako sad ne zavolim proso, neću nikad! ovo izgleda vrlo primamljivo...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Hahahah! :))) Kato, ja ga obožavam, posebno u ovakvim, slatkim kombinacijama. U slanoj varijanti mi nije baš legao, ali opet ga jedem i tako, jer čitam koliko je zdrav a ne koristimo ga onoliko koliko bi trebalo :)

      Избриши
  2. Draga Jeko, ovo je pravljeno više puta, ovog puta sa bademovim mlijekom, prefino je!
    Veliko hvala i pozdrav,
    Gaga - Aris :) :)
    p.s. Već znaš koliko obožavam tvoje recepte..

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ehej, Gago - Aris, baš si me obradovala što si se javila! I milo mi je što i ovde pratiš recepte...Nije baš sve tako zdravo (a znam da to najviše voliš), ali provuče se povremeno i takav recept ;)
      Znam da je ovaj puding divan i sa biljnim mlekom!
      Šaljem ti veliki pozdrav, hvala ti! :*

      Избриши
  3. Odlican recept. Bas sam uzivala!

    ОдговориИзбриши
  4. Proso je prelep probaćemo puding . Ja sam pravila i pitu mnogo je lep i lagan ! 🤗🤗🤗

    ОдговориИзбриши
  5. Анониман31. март 2022. 20:31

    Ovo je, bez preterivanja, savrsenstvo! Pored ovog, obican puding, koji sam do sada samo spremao, gubi svaki smisao. Hvala puno na receptu!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Mnogo mi je drago da ste toliko zadovoljni! Hvala na poverenju i na javljanju :)

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...