уторак, 24. мај 2022.

Jogurtina sa keksom i jagodama

 Pre neki dan, razmišljam šta slatko da napravim a nemam mnogo vremena i ovaj recept se pojavi, kao poručen. Videla sam ga na Instagramu kod Minje Bogdanovski na @minjinakuhinjica i kako sam imala sve potrebne sastojke, odmah sam se bacila na pripremu. 

Ovakve torte su posebno praktične leti, kada nam se ne provodi mnogo vremena u kuhinji niti imamo želju da uključujemo rernu. Ne samo što se ne peče, već ni mikser nije potreban i kompletan postupak pripreme traje desetak minuta.


 Jogurtina sa keksom i jagodama


Sastojci:

170 g mlevenog keksa
70 g mlevenog šećera
300 g keksa u komadu (petit beurre)
500 ml gustog tečnog jogurta
300 g jagoda

 Za ukrašavanje:
100 g čokolade 
50 ml slatke pavlake
seckani pečeni lešnici
jagode

Priprema:

• U činiju staviti mleveni keks, izlomljen petit beurre keks, šećer u prahu i jogurt. Sve dobro izmešati.

• Manji pravougaoni kalup (20x10 cm) obložiti providnom folijom i u njega usuti polovinu smese od keksa. 

• Preko toga složiti jagode koje su prethodno iseckane na listiće pa naneti ostatak smese.

• Tortu ostaviti u frižider da se dobro rashladi, najbolje preko noći. 

• Sutradan, otopiti čokoladu sa slatkom pavlakom (ja sam sada koristila klasičnu glazuru od čokolade i ulja, ali je pucala prilikom sečenja, tako da je za ovakve, mekše kolače, bolje koristiti ganaš glazuru od čokolade i pavlake).


• Tortu izvaditi iz kalupa i staviti na tanjir za serviranje. Preko nje sipati glazuru, posuti je lešnikom i ukrasiti jagodama pa servirati. 







Нема коментара:

Постави коментар

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...