среда, 3. јануар 2018.

Mafini sa čvarcima

Veoma fini mafini, naročito ako su čvarci masniji ;)  Pošto se povremeno bacam na hrono ishranu, malo mi dosadi onaj uobičajeni doručak sa integralnim hlebom, nekim namazima i šunkicom, e tada pravim ovakve stvari, koje se brzo pripremaju, a i bitno mi je da se dopadnu i ćerki i mužu jer onda svi jedemo isto, zašto da sebi spremam posebno ;)
Čvarke najviše volim sveže, dok su topli :) Međutim, često dobijemo veću količinu koja bi se vukla po frižideru da je na vreme ne sameljem, rasporedim u manje kesice na kojima napišem gramažu, spljoštim ih i zamrznem. Onda znam da ću ih lako i brzo odmrznuti i trošiti po potrebi, najčešće u rolatu sa čvarcima ili u ovim mafinima.
Ukoliko uveče pripremite sve sastojke pa čim ustanete, uključite rernu, promešate smesu i mafine stavite da se peku, za pola sata imate odličan, hranljivi doručak. A super stvar je i to da vam mikser nije potreban, dovoljna će biti samo jedna činija i žica za mućenje ili varjača ;)

  



 Mafini sa čvarcima



Sastojci:

100 gr integralnog spelt brašna
70 gr ražanog brašna
1 puna kašičica praška za pecivo
1/3 kašičice soli
2 jajeta
180 gr kiselog mleka (jedna čašica)
100 gr mlevenih čvaraka
semenke za posip: golica, susam, laneno seme



Priprema:

U činiji žicom za mućenje izmešati jaja i kiselo mleko. Dodati obe vrste brašna pomešane sa praškom za pecivo, so i mlevene čvarke.
Dobro promešati pa smesu kašikom sipati u podmazan kalup za mafine. 



Nemojte sipati do vrha jer će dosta narasti tokom pečenja. Posuti semenkama po želji. 




Peći na 180 stepeni oko 20 minuta, dok ne dobiju lepu, rumenu boju. 
Od ove mere dobije se 8 mafina standardne veličine. 





Ukoliko nemate kalup za mafine ili vam je jednostavnije da pečete u plehu, evo kako izgledaju kada se peče dupla mera u plehu 20x30 cm, uz dodatak feta sira :)





2 коментара:

  1. Mnogo mi se sviđa recept. Nedavno sam otkrila da mi hrono ishrana daje mnogo energije tokom dana, tako da će se ovi čvariti u mojoj rerni uskoro.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kato, raduje me da ti recept se dopada :) I meni prija hrono ishrana, samo kad uspem da izguram prva dva, tri dana, posle to lako ide. Mada je sad, u vreme praznika, pravi izazov odoleti slatkišima :))

      Избриши

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...